Πολιτική DOA (Dead on Arrival) –
Athens Shop
Στο Athens Shop, κατανοούμε ότι σε σπάνιες περιπτώσεις ένα προϊόν
μπορεί να εμφανίσει ελάττωμα κατά την παραλαβή του. Σε αυτές τις περιπτώσεις,
εφαρμόζεται η παρακάτω πολιτική για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας:
1. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από την πολιτική
DOA;
Η πολιτική DOA ισχύει εάν:
- Το προϊόν
παραδοθεί ελαττωματικό ή μη λειτουργικό.
- Η αναφορά
του προβλήματος γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής.
2. Τι πρέπει να κάνετε;
Σε περίπτωση που το προϊόν σας ανήκει στην κατηγορία
DOA, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:
- Ενημερώστε μας: Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας
στο email athensshop@hotmail.com ή στο τηλέφωνο
επικοινωνίας 210 6009142 καθημερινές 9:00-17:00, περιγράφοντας το
πρόβλημα.
- Υποστήριξη με αποδεικτικά στοιχεία: Στείλτε μας φωτογραφίες ή βίντεο, εφόσον
χρειαστεί, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη δυσλειτουργία.
- Επιστροφή του προϊόντος: Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του
συσκευασία, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα εξαρτήματα και την απόδειξη αγοράς,
και επιστρέψτε το σε εμάς.
3. Ποιος επιβαρύνεται με τα μεταφορικά;
- Αν το
προϊόν επιβεβαιωθεί ως DOA, καλύπτουμε πλήρως τα έξοδα αποστολής τόσο για
την επιστροφή όσο και για την αποστολή του αντικατασταθέντος προϊόντος.
- Εάν,
όμως, μετά από έλεγχο διαπιστωθεί ότι το προϊόν λειτουργεί κανονικά ή ότι
το πρόβλημα δεν οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, τα έξοδα μεταφοράς
από και προς την έδρα μας επιβαρύνουν τον πελάτη.
4. Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων
- Μετά την
παραλαβή του προϊόντος και την επαλήθευση του προβλήματος, προχωράμε σε
αντικατάσταση ή επισκευή, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
- Εάν η
αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, παρέχεται πλήρης επιστροφή χρημάτων.
5. Περιπτώσεις που εξαιρούνται από την πολιτική
DOA
Η πολιτική DOA δεν καλύπτει:
- Ζημιές
που προκλήθηκαν από κακή χρήση, μη εξουσιοδοτημένες επεμβάσεις ή φυσική
φθορά.
- Δυσλειτουργίες
που οφείλονται σε ασυμβατότητα με μη εγκεκριμένα αξεσουάρ ή λογισμικό.
6. Γενικές Πληροφορίες
- Οι
επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την
επιβεβαίωση του ελαττώματος.
- Για
οποιαδήποτε απορία ή περαιτέρω διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε
μαζί μας στο [email ή τηλέφωνο επικοινωνίας].
Επιστροφές
Οι επιστροφές
θα γίνονται δεκτές στο διάστημα 14 ημερών όπως ορίζει ο νόμος
και μόνο εφόσον το προϊόν είναι όπως στην αρχική του
κατάσταση, συνοδευόμενο απαραίτητα από το παραστατικό του
(απόδειξη-τιμολόγιο).
Αν ξεσφραγιστεί ένα
προϊόν δεν γίνεται σε καμία περίπτωση επιστροφή. Αφού ελεγχθεί και
διαπιστωθεί το παραπάνω θα γίνει επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή με
αφαίρεση τα έξοδα αποστολής. Ο αγοραστής έχει την αποκλειστική ευθύνη της
επιστροφής του προϊόντος με έξοδα δικά του.
Προτού ο πελάτης προβεί σε
οποιαδήποτε ενέργεια για επιστροφή/ υπαναχώρηση προϊόντος πρέπει να
επικοινωνήσει με το κατάστημα με τους ακόλουθους τρόπους
- Μέσω
τηλεφώνου: 210 6009142 καθημερινές 9:00-17:00
- Μέσω
email: athensshop@hotmail.com
Eφόσον τηρούνται όλες οι παραπάνω
προϋποθέσεις, η εταιρεία «ATHENS SHOP» υποχρεούται
να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός δέκα (10) ημερολογιακών
ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.