Πολιτική DOA (Dead on Arrival) – Athens Shop

Στο Athens Shop, κατανοούμε ότι σε σπάνιες περιπτώσεις ένα προϊόν μπορεί να εμφανίσει ελάττωμα κατά την παραλαβή του. Σε αυτές τις περιπτώσεις, εφαρμόζεται η παρακάτω πολιτική για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας:

1. Ποιες περιπτώσεις καλύπτονται από την πολιτική DOA;

Η πολιτική DOA ισχύει εάν:

2. Τι πρέπει να κάνετε;

Σε περίπτωση που το προϊόν σας ανήκει στην κατηγορία DOA, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:

  1. Ενημερώστε μας: Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο email athensshop@hotmail.com ή στο τηλέφωνο επικοινωνίας 210 6009142 καθημερινές 9:00-17:00, περιγράφοντας το πρόβλημα.
  2. Υποστήριξη με αποδεικτικά στοιχεία: Στείλτε μας φωτογραφίες ή βίντεο, εφόσον χρειαστεί, ώστε να επιβεβαιώσουμε τη δυσλειτουργία.
  3. Επιστροφή του προϊόντος: Συσκευάστε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία, συμπεριλαμβάνοντας όλα τα εξαρτήματα και την απόδειξη αγοράς, και επιστρέψτε το σε εμάς.

3. Ποιος επιβαρύνεται με τα μεταφορικά;

4. Αντικατάσταση ή Επιστροφή Χρημάτων

5. Περιπτώσεις που εξαιρούνται από την πολιτική DOA

Η πολιτική DOA δεν καλύπτει:

6. Γενικές Πληροφορίες

 

Επιστροφές

Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές στο διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών όπως ορίζει ο νόμος και μόνο εφόσον το προϊόν είναι όπως στην αρχική του κατάσταση, συνοδευόμενο απαραίτητα από το παραστατικό του (απόδειξη-τιμολόγιο).

Αν ξεσφραγιστεί ένα προϊόν δεν γίνεται σε καμία περίπτωση επιστροφή. Αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί το παραπάνω θα γίνει επιστροφή των χρημάτων του καταναλωτή με αφαίρεση τα έξοδα αποστολής. Ο αγοραστής έχει την αποκλειστική ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος με έξοδα δικά του. 

Προτού ο πελάτης προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για επιστροφή/ υπαναχώρηση προϊόντος πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα με τους ακόλουθους τρόπους

Eφόσον τηρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η εταιρεία «ATHENS SHOP» υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.